donderdag 3 april 2014

Kat/Hond



Vroeger, toen bibliotheken nog alleen over boeken gingen werd er wel eens door de een en de ander beweert dat je, als je heel goed naar de collectie keek je de hobby's, interesses van degene die de boeken aankocht terug kon zien.

Net iets meer boeken over, zeg schilderen, of een bepaald huisdier.

Nu loop ik nog wel eens langs de kasten hier, maar ik zie de hobby's van de medewerkers hier er niet in terug.

Gelukkig is er dan tegenwoordig het bibliotheekblog. Daar kun je wel wat dingen terug zien komen, boeken, muziek en de huisdiervoorliefde.

Ik heb thuis een kat. Daar kunnen dan meteen weer heel veel zinnen achter waarin ik me afvraag of de kat eigenlijk mij heeft. Maar ik laat het even bij een raar filmpje dat ik tegen kwam.

Hoe zou het zijn als je vrienden op huisdieren leken?
Boeiende vraag.
Boeiend uitgewerkt.


Ton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten