donderdag 27 maart 2014

Hoelang leef ik al? (app)



Je kunt het natuurlijk ook zelf uitrekenen.
Pen/potlood, een papiertje en een niet al te ingewikkelde rekenmachine, meer heb je niet nodig.

Maar, waarom moeilijk doen als er ook een app voor is?

Over sommige dingen voor je telefoon of tablet kun je lang schrijven.
Maar deze app kan zo weinig dat ik de zinnen er haast uit moet wringen.

Hoelang ben ik al in leven?

Op meer vragen geeft deze app geen antwoord.

En terwijl ik deze zinnen tik ben ik weer wat langer in leven.

Je zou er vast heel filosofisch van kunnen worden.
Maar je kunt het ook gewoon houden bij het kijken naar de wegtikkende minuten.

Download de app voor de iPhone hier.
Bezitters van een Androidding moeten zelf aan het rekenen, of kunnen een soortgelijke app hier downloaden. Al zit er wel een foutje in.

En nu leef ik al nog wat langer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten