dinsdag 18 januari 2011

Millennium

Je hebt van die lezers die weleens bij je om advies komen voor een nieuwe schrijver. Nu heb ik al enige tijd geleden een lener
gewezen op Mankell en het grote aanbod van Scandinavische thriller schrijvers. Hij is me er nog steeds dankbaar voor en als dank krijg ik van hem advies over nieuwe schrijvers die ik misschien nog niet ontdekt zou hebben.

Ook attendeert hij mij op tv-series die naar aanleiding van die boeken uitkomen.

Stond ik laatst mijn boodschappen in de auto te laden fietst dezelfde lezer met zoon langs en groet dan heel uitbundig.

Komt hij een paar dagen later in de bibliotheek en zegt dat hij vergeten was mij erop te wijzen dat de Millenium serie op de tv zou komen en of ik het wel gezien had.

Kijk, dat vind ik nu betrokken lezers!! Dat schept toch een band.
Zal hem de volgende keer wijzen op een nieuwe Deense schrijver, je moet elkaar scherp houden, toch..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten